|
CLEANLESS Motocykle, stunt ... To nas kręci najbardziej ;-)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 12:02, 12 Gru 2005 Temat postu: KTM |
|
|
mozna skladac jak klocki lego rocznikowo nie ma wielkich zmian technicznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 12:05, 12 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
witam !!mam kilka KTM w sumie toporny bardzo mocny sprzet -i 1 szt husaberga rzywiozlem to z nNiemiec w sumie aby poskladac cos dobrego:) -jak sam nie poskladasz to nie zrobi za Ciebie tego nikt! Hsaberg z 95 r 4 takt super lekka 350 tka 108 kg silnik zartarty za to osprzet superasty wady: slaba rama i brak pompy olejowej w silniku nawet Niemcy mnie ostrzegali ze to nie trwale silniki ale mocne! okolo 2000r zaczeli stosowac pompy i jest juz ok:) KTM super rama badzo łatwy w obsludze jestem na etapie testowania zawieszen KTM jest wsciekle wysoki!!!! wiem jak zregenerowac zawieszenie i takie tam.... warto!!!!!!!! o do silników mam 250 exc-wariat! i 2 starsze juz prawie skonczylem z tym ze tamte okolo 52 koni maja jeszcze nic nie wiem o pracy:) mam tez LC4 600 i 3 silniki z tego poskladam 1 superasty i 1 zapasowy:) ale o tym jak to idzie to na wiosne:) w kazdym razie wnioski: KTM dobry sprzet dostep do czesci przynajmniej ja mam:),w 2 taktowych jest troche zmian w silnikach natomiast rama lelementy zawieszenia wymienne we wszystkich modelach to samo ----namaiam do skladana motorka we wlasnym zakresie ----i wiekzy porzadek jak rozbieracie sprze! wazne nie skladac z piaskiem!!! bo pozacieracie -czystosc!!!!! moge podzielic sie fotami jak rozbieralem Husaberga i z KTM- kami:) pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:37, 12 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
mam prawie wszystkie serwisówki do KTM -opisy jak ustawic gaznik!!!!!! to bardzo wazna tabela ustawia sie w zaleznosci od wysokosci na jakiej jezdzi motor(wys nad poziom morza)-temperat powietrza -zawieszenie indywidualnie sam opracowalem patenty:) przynajmniej narazie wait-power i jeszcze lepiej w kola dwutlenek wegla -nie utleniają sie dentki tak szybko!! -jesli ktos ma z przodu zawieszenie MDS gazowo olejowe to obowiązkowo dwutlenek -nie grzeje sie !!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|